Korevlejagter 2024-25.

Odden Jagtforening og Højby-Vig Jagtforening har lejet jagten af kommunen. Jagten foregår på Korevlerne i bunden af Sejerøbugten og består af morgen og aftentræk på gæs og ænder.

DER SKAL ANVENDES MILJØPATRONER.                                          MEDLEMSKAB AF EN AF DE TO FORENINGER KRÆVES OG SKAL BEVISES PÅ FORESPØRGSEL.

DER MÅ KUN SKYDES JAGTBARE GÆS OG ÆNDER.

Mødested er den strandnære del (ved toiletterne) af P-pladsen på Ellinge Skovvej (Nordlig bredde: 55.894353, østlig længde: 11.534999). Jægere uden hund skal sikre sig, at være med på en hund. Max. 4 jægere per hund incl. hundeføreren. Jagtbestyreren kan forespørges om mulighederne på SMS.

Jagtbestyrer er Claus Nielsen mob. 23443566.

Tilmelding til jagtbestyrer med oplysning om navn, mob. nr. og jagtforening samt +/- hund på SMS senest tirsdagen før jagten, der altid er om onsdagen. Man kan vælge morgentræk eller aftentræk eller begge. Nedlagt vildt og antal skud sendes på SMS til jagtbestyreren senest dagen efter.

Jagten er gratis, foreningen betaler og der er oftest fugle med hjem.

Man møder morgen og/eller aften til jagtens start.                                                          Onsdag   4/9.   Morgen 05:00 til 09:00. Aften 19:00 til 21:30.                                      Onsdag 2/10.   Morgen 05:30 til 09:00. Aften 18:00 til 20:16.                                      Onsdag 30/10. Morgen 06:30 til 09:00. Aften 16:45 til 18:07.                                      Onsdag 27/11.  Morgen 06:30 til 09:00. Aften 15:00 til 17:19.                                      Onsdag 18/12. Morgen 07:00 til 10:00.  Aften 15:00 til 17:10.                                        Onsdag  15/1.   Morgen 07:00 til 10:00.  Aften 16:00 til 17:43.